سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ آیت الله بشیر نجفی شخصا اخبار و اطلاعات میدان جنگ علیه داعش را پیگیری می کنند و با برخی فرماندهان امنیتی در جبهه های جنگ در صلاح الدین و سامرا تماس می گیرند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جمعی از فرماندهان نظامی استان صلاح الدین عراق با حضرت آیت الله بشیر النجفی از مراجع عراق دیدار کردند.

ژ ایشان در این دیدار دست این فرماندهان را برای جنگ با داعش و کمک به مردم عراق به گرمی فشرد.

یک منبع مطلع در دفتر این مرجع شیعی گفت: حضرت آیت الله نجفی، شخصا اخبار و اطلاعات میدان جنگ را پیگیری می کنند و با برخی فرماندهان امنیتی در جبهه های جنگ در صلاح الدین و سامرا تماس می گیرد.

این منبع افزود: آیت الله نجفی دست، این فرماندهان را به گرمی فشرد و از خداوند متعال خواست تمام فرزندان عراق را از شر تکفیری ها و داعش حفظ کند.

لازم به ذکر است هزاران نفر از نیروهای امنیتی و بسیج مردمی به یاری عشایر اصیل عراق در عملیات اخیر خود به نام لبیک یا رسول الله در محورهای متعدد ضربات سختی به داعش وارد کرده و شهر تکریت را از لوث وجود تروریست ها پاک کرده اند.

از سوی دیگر حجت الاسلام شیخ علی نجفی، فرزند آیت الله نجفی به تازگی با حضور در جبهه های جنگ، از نزدیک در جریان پیشرفت های میداین نیروهای امنیتی و بسیج قرار گرفت که تصاویر این حضور در رسانه های محلی منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha