پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 345857
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
قپانچی

حوزه/ چندی پیش قرار بود مسابقات موتور سواری با حضور زنان بی حجاب از استان های دیگر در شهر نجف اشرف برگزار شود که رییس پلیس نجف اشرف از برگزاری این مسابقات جلوگیری کرده بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سرهنگ محسن المحمودی رییس پلیس نجف اشرف با حجت الاسلام والمسلمین سید صدر الدین قپانچی دیدار کرد. حجت الاسلام والمسلمین سید صدر الدین قپانچی در این دیدار از دستگاه های امنیتی خواست به مسؤولیت خود در جلوگیری از فساد جوانان عمل کنند و برای جلوگیری از هجمه فرهنگی و اخلاقی به ارزش های دینی کاری بکنند. وی ضمن تاکید بر لزوم برنامه ریزی در این زمینه گفت: ما نیز آماده کمک به نیروهای امنیتی برای مقابله با این هنجار شکنی ها هستیم. وی افزود: حرمت دین خدا از همه چیز بالاتر است و هر اقدام ضد دینی با شکست روبرو خواهد شد.

لازم به ذکر است که چندی پیش قرار بود مسابقات موتور سواری با حضور زنان بی حجاب از استان های دیگر در شهر نجف اشرف برگزار شود که سرهنگ المحودی از برگزاری این مسابقات جلوگیری کرده بود.

سرهنگ محمودی گفت: با توجه به فشارهای مقامات بالا در این زمینه خواستار حمایت امام جمعه نجف اشرف شدیم. وی افزود این روزها شاهد برخی توطئه های غیر اخلاقی برنامه ریزی شده در نجف هستیم که نمونه آن نیز تلاش برای برگزاری عید عشق(ولنتاین) در این شهر بود که اهالی نجف و پلیس به شدت با آن برخورد کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha