شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله بشیر نجفی از مراجع عراق

حوزه/ عراق با انواع مختلف تروریسم مواجه است که تلاش می کنند تاریخ و تمدن عراق را نابود کنند و فتنه طایفی را میان مردم ایجاد کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از اهالی بغداد و دانش آموزان استان بابل عراق با آیت الله بشیر النجفی از مراجع تقلید عراق دیدار کردند.

آیت الله نجفی در این دیدار تاکید کردند: عراق با انواع مختلف تروریسم مواجه است که تلاش می کنند تاریخ و تمدن عراق را نابود کنند و فتنه طایفی را میان مردم ایجاد کنند. اقدامات گروه های تروریستی داعش از بزرگ ترین جنایت ها است.

ایشان افزودند: کشور عراق از سوی دیگر با مدعیان مهدویت و افکار افراطی داخلی مواجه است که با عناوین مختلف به جان فرهنگ جامعه اسلامی افتاده اند که اینها اشکال مختلف تروریسم است و ما باید با آنها مقابله کنیم.

این مرجع تقلید گفتند: کشور عراق زمانی پایتخت حکومت اولین امام شیعیان بوده و ان شاء الله زمانی نیز پایتخت حکومت آخرین امام از اهل بیت علیهم السلام خواهد بود.

ایشان در پایان سخنان خود برای پیروزی و موفقیت و عزت و کرامت مردم و ارتش عراق و نجات همه از شرّ تکفیری ها دعا کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شعباني کوچک وحقيرترين طلبه IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
    0 0
    انشا،االله ، مدعي مهدويت عج قطع بقين کذاب است بمنطوق صريح روايات متواتره ،مدعيان دين بازار ودکان دنيا نيست ، اين راه را رها کنيد ،اين مکتب صاحب دارد گوشتان را مي گيرد ها !!!مواظب باشيد از اين غلط ها نکنيد کخطرناک است !!؟!!؟