جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
19

حوزه/ آیت الله العظمی نجفی: کسی که می خواهد زیارتش قبول شود، باید در زندگی خود تحول عملی ایجاد کند به گونه ای که این تحول بر تمام رفتار و کردار او در جامعه تاثیر گذار باشد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از شیعیان جمهوری آذربایجان با آیت الله بشیر النجفی از مراجع عراق دیدار کردند

آیت الله العظمی نجفی در این دیدار بر اهمیت شرایط و آداب زیارت حرم های مطهر و مقدمات لازم برای استفاده بیشتر زائران از پاداش و برکات زیارت تاکید کرد.

آیت الله نجفی گفت: مؤمن باید اهل محاسبه نفس باش، در کنار آن بر استغفار مداومت کرده و تصمیم بر توبه و ترک گناه گیرد و پس از آن، به زیارت توجه کند.

ایشان افزود: کسی که می خواهد زیارتش قبول شود باید در زندگی خود تحول عملی ایجاد کند به گونه ای که این تحول بر تمام رفتار و کردار او در جامعه تاثیر گذار باشد. زیارت حرم های پیامبران و ائمه طاهرین علیهم السلام نیز دراین زمینه عاملی است که به ارتباط معنوی میان بنده و پروردگار کمک می کند و موجب نزدیکی به خدای سبحان می شود؛ چرا که ائمه و انبیا علیهم السلام حبل الله المتین و وسیله ای میان ما و خداوند هستند که به آنها متوسل می شویم.

ایشان در پایان سخنان خود تاکید کردکه همه ما باید در برابر شبهه‌هایی که چهره اسلام را مخدوش می سازد، بایستیم و از خط اسلام اصیل که خط پیامبر و اهل بیت علیهم السلام است پیروی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha