چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت‌الله بشیر نجفی

حوزه/ حوزه نجف اشرف، عطر خوش علم و تقوی را از گنبد مطهر امیرالمؤمنین علیه السلام استشمام کرده است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله العظمی بشیر نجفی از مراجع تقلید عراق در دیدار با شماری از اساتید و طلاب حوزه علمیه قم و گیلان گفت: طلبه علوم دینی باید پیش از هر چیز به فکر تزکیه نفس باشد تا ارزش های تربیتی و اخلاقی مورد نظر پیامبر اسلام و ائمه علیهم السلام را در خود ایجاد کند؛ چرا که علم بدون عمل ارزشی ندارد، همان طور که دعوت دیگران به عمل نیز ارزشی ندارد، مگر اینکه خود انسان نیز آن را در زندگی خود اجرا کند.

ایشان با اشاره به خدمات حوزه علمیه در زمینه هدایت انسان ها و نشر افکار اصیل اسلامی، به اهمیت و اصالت حوزه علمیه نجف اشرف اشاره کرد و گفت: این حوزه عطر خوش علم و تقوی را از گنبد مطهر امیرالمؤمنین علیه السلام استشمام کرده است.

معظم له در ادامه تاکید کردند: من نجف اشرف را دوست دارم و از تمام مؤمنان می خواهم این شهر جاودان را دوست داشته باشند؛ چرا که نجف اشرف علاوه بر وجود مقدس امیرالمؤمنین، حرم مطهر انبیا و صالحان و علمای و شهدای زیادی را در خود جای داده است.

حضرت آیت الله نجفی در پایان دیدار دعا کردند خداوند متعال امت اسلام را هدایت کند و اسباب پیشرفت مادی و معنوی آنها را فراهم سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha