شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله العظمی بشیر نجفی

حوزه/ آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف گفتند: حوزه علمیه نجف اشرف علی رغم تلاش های طاغوتیان، با صلابت و اقتدار باقی ماند و به ترویج علوم اهل بیت (علیهم السلام) ادامه داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف گفتند: حوزه علمیه نجف اشرف علی رغم تلاش های طاغوتیان، با صلابت و اقتدار باقی ماند و به ترویج علوم اهل بیت (علیهم السلام) ادامه داد.

ایشان دردیدار جمعی از دانش آموزان مدارس استان کوت بر جدّیت در تحصیل و اجتهاد و پیگیری دقیق، تأکید کردند و افزودند: کشور به دانشمندان، مهندسان، پزشکان و تخصص های دیگر نیازمند است و این امر با دانش، تلاش و طلب علم و تحصیل حاصل می شود.

عراق همچنان به ساده ترین لوازم زندگی نیازمند است

آیت الله بشیر نجفی ابراز دردمندی کردند و گفتند: عراق همچنان به ساده ترین لوازم زندگی نیازمند است و بسیاری از آنها را وارد می کند، بنابراین پیشرفت کشور در گروِ علم و تحصیل است و باید علم مهمترین مسئله برای انسان باشد.

حوزه نجف علی رغم تلاش طاغوت، استوار و با اقتدار باقی ماند

معظم له خواستار بازگشت عزّت مسلمانان از طریق نظریات،اختراع ها و اکتشافات و امور دیگر شدند و بیان داشتند: حوزه علمیه نجف اشرف علی رغم تمامی تلاش های طاغوت، استوار و با اقتدار باقی ماند و به ترویج علوم اهل بیت (علیهم السلام) ادامه داد و هر چه در توان داشت را ارائه داد.

جوانان باید با تلاش و اخلاص، کشور را به سمت پیشرفت سوق دهند

ایشان با بیان اینکه جوانان باید با تلاش و اخلاص، کشور را به سمت پیشرفت و رشد سوق دهند، افزودند: تحصیل مستمر، اصلاح نفس و تهذیب آن، تقرب به خداوند متعال، تلاش برای رسیدن به علم از مهمترین وظایف نسل های جدید است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha