جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیخ هاشم منقاره

حوزه/ برخی از حاکمان عرب می خواهند با سوار شدن بر موج مبارزه با داعش، به ظلم و استبداد خود ادامه دهند و با زدن تهمت تروریست به دشمنان سیاسی خود از دست آنها خلاص شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ هاشم منقاره، رییس شورای رهبری جنبش "التوحید الاسلامی" در مورد پیامدهای اقدامات سیاسی مصر و آمریکا با بهانه های قضایی و تشدید محاصره ملت فلسطین هشدار داد و آن را توطئه ای برای تحقق برنامه های تجزیه ای در منطقه و جهان دانست.

وی با اشاره به وجود نفاق و دورویی منطقه ای در مبارزه با ترویسم، گفت: همه می دانند که تروریسم و افراط موجود در منطقه ساخته دست استعمار است، اما برخی از حاکمان عرب می خواهند با سوار شدن بر این موج به ظلم و استبداد خود ادامه دهند و با زدن تهمت تروریست به دشمنان سیاسی خود از دست آنها خلاص شوند و به هین خاطر از تشکیل جبهه مبارزه با تروریسم و هماهنگ با منافع سلطه جویانه خود سخن می گویند بدون اینکه در عمل با تروریست ها مقابله کنند.

شیخ منقاره افزود: مقاومت همچنان پایدار است و امروز قوی تر از همیشه است و با عزم و اراده بیش از پیش به راه خود در لبنان و فلسطین و هر نقطه از جهان اسلام ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha