چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 347204
۱۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲
شیخ هاشم منقاره

حوزه/ توافق هسته ای میان ایران و قدرت های بزرگ جهان ثمره ایستادگی رهبر و ملت ایران بر حقوق خویش و نتیجه هوشیاری و مهارت دستگاه دیپلماسی ایران است و درسی است برای ملت ها و کشورهایی که می خواهند در جهان کنونی حضور داشته باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ هاشم منقاره رییس شورای رهبری جنبش التوحید الاسلامی لبنان، گفت: توافق هسته ای میان ایران و قدرت های بزرگ جهان ثمره ایستادگی رهبر و ملت ایران بر حقوق خویش و نتیجه هوشیاری و مهارت دستگاه دیپلماسی ایران است و درسی است برای ملت ها و کشورهایی که می خواهند در جهان کنونی حضور داشته باشند.

شیخ منقاره از عرب ها و مسلمانان جهان خواست از عملکرد ایران در حفظ حقوق مشروع خود درس بگیرند تا کشورهای اسلامی در جنگ و فتنه غرق نشود.

وی خاطر نشان کرد که ایران توانست دیگران را وادار سازد به استقلال و آزادی این کشور در برنامه هسته ای و مسایل دیگر احترام بگذارند.

رییس جنبش التوحید الاسلامی لبنان افزود: برخی به دنبال تخریب این مذاکرات و گفتگوی ایران و غرب و آمریکا هستند و می خواهند این گونه وانمود کنند که ایران از اصول و مبانی خود دست برداشته و از مسیر خود در مقاوما در برابر استکبار جهانی منحرف شده است در حالی که این مذاکرات و توافق مورد حمایت کامل ملت ایران و رهبر حکیم آن می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha