جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
1

حوزه/ شیخ قاووق گفت: با حضور علما، روحانیون و مقامات حزب الله، مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید حوزه علمیه فاطمیه لبنان برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ نبیل قاووق نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید حوزه فاطمیه در منطقه جویا گفت: از اولین نتایج تجاوز نظامی آمریکا عربستان به یمن این است که عربستان جایگاه تاریخی خود را از دست داد؛ چرا که تصویر و چهره عربستان پس از این تجاوز با قبل از آن فرق کرده است.

وی تاکید کرد میزان حملات به حزب الله به خاطر موضع حزب الله در برابر تجاوز عربستان است، اما این حملات هیچ تاثیری در مواضع حزب الله نخواهد داشت، زیرا این موضع به خاطر مسئولیت دینی و اخلاقی و انسانی ما می باشد و در هر صورت و در تمام شرایط ادامه خواهد داشت و ما اجازه نخواهیم داد تمام این فشارها و پول های نفتی و رسانه های مغرض حتی یک حرف از سخنان و فریادهای حق در برابر باطل را تغییر دهد.

شیخ قاووق تاکید کرد هدف آمریکا و عربستان از این تجاوز از بین بردن اراده و ارزش ها و نقش مردم یمن در اداره این کشور است و این جنگ به هیچ وجه یک جنگ عربی فارسی نیست، زیرا مردم یمن عرب هستند و عربیت آنها هم کمتر از عربستان نیست. این جنگ از سوی دیگر جنگ میان شیعه و سنی نیست، زیرا حملات هواپیماهای عربستان میان قبایل و مذاهب فرقی قائل نمی شود.

نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله افزود: امت اسلام به اندیشه تکفیر مبتلا شده و این اندیشه موجب بدنام شدن دین و خطری برای تمام بشریت است و همین اندیشه و روش منجر به برافروخته شدن آتش فتنه در کشورهای اسلامی شده به گونه ای که هیچ کشوری از آتش این فتنه در امان نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha