جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ صفی الدین

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: مقاومت آماده تحقق پیروزی های جدید در رویارویی با اسراییل و تکفیری هاست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین در مراسم اولین هفته درگذشت شیخ موسی محمد عاصی در شهر جنوب یانصار تاکید کرد: هنگامی که ما به مسؤولیت پذیری دعوت می کنیم خود ما نیز این مسؤولیت ها را می پذیریم و به وظیفه و تکلیف خود در حمایت از کشور عمل می کنیم.

وی افزود: ارتش لبنان نقشی اساسی و سرنوشت ساز در مبارزه با تروریسم تکفیری دارد و همه وظیفه دارند برای مبارزه با تروریسم تکفیری، از ارتش و وحدت آت آن حمایت کنند.

سید صفی الدین ابراز داشت: ما باید با پرهیز از گفتمان مذهبی و تحریک آمیز و تلاش برای تحقق وحدت و همبستگی در دفاع از کشور، به ارتش خود کمک کنیم.

وی تاکید کرد: مقاومت توانسته تجربه ای عظیم و زنده و توانمند در رویارویی با صهیونیست ها ارائه کند و بارها آنها را در هم بشکند و خوار سازد.

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان افزود: مقاومت امروز نیز حاضر و توامند و آماده است تا پیروزی های جدیدی را در برابر اسراییلی ها محقق سازد و در برابر تروریست های تکفیری پیروز شود.

در این مراسم شیخ احمد قبلان رئیس دارالافتاء جعفری لبنان نیز در سخنان خود تاکید کرد که لبنان جز با اعتدال و تعامل با دیگران و همکاری و همبستگی و حفظ ارتش و تقویت آن زنده نمی ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha