چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حقوق بشر

حوزه / مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول با اشاره به ترس و وحشت رژیم سعودی از روشنگری‌های شیخ نمر، گفت: جهانیان در حال مشاهده جنایات آل سعود و سکوت مدعیان حقوق بشر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اهواز، حجت الاسلام منصور کیانی، امروز  در تجمع اعتراض آمیز اساتید و طلاب مدارس علمیه خواهران و براداران دزفول، با اشاره به جنایات و آدم کشی های رژیم آل سعود، اظهار داشت: آل سعود به رژیمی خون آشام تبدیل شده که آسایش خود را در ناامن کردن منطقه می بیند.

وی با بیان این که خون آیت الله نمر به سیلابی تبدیل خواهد شد که آل سعود را از بین می برد، ابراز داشت: شیخ نمر با پیروی از ائمه معصومین(ع) ارکان حکومتی رژیم جنایتگر آل سعود را به لرزه در آورد.

حجت الاسلام کیانی با اشاره به ترس و وحشت رژیم سعودی از روشنگری های آیت الله نمر، افزود: جهانیان در حال مشاهده جنایات آل سعود و سکوت مدعیان حقوق بشر هستند، البته آل سعود سزای اعمال غیر انسانی خود را خواهد دید.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم، طلاب خواهر و برادر شهرستان دزفول بیانیه ای را به شرح ذیل قرائت کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

کارهای کافران مانند سرابی در بیابان است که تشنه لب ناآگاه آن را آب پندارد و چون نزد آن آمده آن را هیچ نیابد ولی خدا را برای رسیدگی به حسابش خواهد یافت و خدا بسیار زود حسابرس است.

در طول تاریخ مصلحت فرعونیان در این بوده که چشمها را از واقع نگری ببندند و ملت ها را در چارچوب افکار خود زندانی کنند همانهایی که خداوند منطق منفور آنان را چنین بیان می کند : و قال فرعون یا ایها الملا ما علمت لکم من اله غیری. ای مردم من جز خودم خدایی برای شما نمی شناسم و در جای دیگر از استبداد فکری این طاغوتها پرده بر می دارد: قال فرعون ما اریکم الا ما اری.

از فجایع جهان امروز و دنیای غرب استعمار افکار و اندیشه هاست فرعون جدید می کوشد با استفاده ابزاری از کلمات و واژه ها تسلط و سیطره خود را بر همه جوامع حفظ کند و مخالفان خود را مخالف آزادی و حقوق بشر معرفی کند.

زمانی که اراده کنند فرهنگ برهنگی را در جایی رواج دهند کلماتی چون حقوق بشر و دفاع از حقوق زن را علم می کنند و هرگاه بخواهند جایی را به آتش آشوب و تفرقه بسوزانند حمایت تمام قامت خود را از فرقه های خود بنیاد و نوظهور اعلام می کنند و اگر بخواهند به دین و مقدسات مردم دنیا حمله کنند، واژه آزادی و دموکراسی را پیش می کشند.

آنان به بهانه آزادی با حماقت تمام پنجه بر آفتاب چهره رسول مهربانی و رحمت می افکنند غافل از آنکه  یریدون ان یطفئوا نور الله بافواههم والله متم نوره و لو کر ه الکافرون.

ما بر این باوریم اگر جامعه اسلامی به منطق قران که مبارزه با طاغوت است جامه ی عمل بپوشاند پیروزی نهایی از آن اوست

و اما خطری که برخی جوامع اسلامی در خواب رفته را تهدید می نماید همانی است که قران به آن اشاره کرده: مثل کسانی که غیر از خدا را برای خود سرپرست گیرند مانند عنکبوت است که خانه برای خود ساخته و همانا سست ترین خانه ها خانه عنکبوت است اگر می دانستند.

سخن نهایی ما این است که اسلام با هرگونه ترور و تجاوز مخالف است و حقوق همه انسانها را محترم می شمارد اما آنچه امروز دامان غرب و دست نشاندگان آنا ن را گرفته نتیجه سیاست ها و اندیشه های باطلی بوده که خود مسبب اصلی آن بوده اند.

و امروز نیز رژیم فرعونی آل سعود برای مرجع شیعی حکم اعدام صادر می کند. مگر ایشان چه گفته است؟ ایشان در سخنرانی خود در فوریه ۲۰۰۹ به مقامات سعودی هشدار داد که حیثیت شیعیان عربستان را تحقیر نکند و کرامت آنها را لگدمال نکند. گفته بود اگر به یک کشور شیعی معترض هستید چرا وقت و بی وقت به ما بدبخت ها حمله می کنید. شیخ نمر، یک انسان بزرگ است که برای وطن و نوامیس عربستان و شیعیان آن کشور و اهل سنت آن کشور فعالیت می کرد و به دنبال دمکراسی در عربستان بود و خواهان پایان یافتن تعصبات عربی و جاهلی و سلفی گری در عربستان بود. ایشان معترض بودند چرا باید خون و ناموس و جان و آبروی شیعه و حتی بعضی اهل سنت باید مباح باشد. چرا آل سعود به صورت تک بعدی به دنبال خواهش های نفسانی وهابیت خبیث است.

چرا به قبرستان بقیع و زائران آن اهانت می شود؟ چرا نباید مذهب شیعه در عربستان رسمی باشد و حقوق اقلیت های مذهبی محترم نیست؟

اما جواب این اعتراضات یک مجتهد و انسان کامل از یک حکومت سفاک چیست؟ حمله شبانه به منزل حضرت آیت الله باقر النمر و حکم اعدام به دموکراسی، حکم اعدام به انسانیت، این رفتار آل سعود است که امروز این رژیم کودک کش و سفاک با بمب می خواهد از حق مردم زیر همان بمب ها دفاع کند.

آل سعود با حکم اعدام یک انسان شریف و حامی نهادهای مردم نهاد در عربستان کار را به جایی رسانده است که در مورد یمن و هم در مورد حکم اعدام آیت الله نمر.

سازمان ملل هم معترض می باشد، سازمان عفو بین الملل معترض باشد.

اما متأسفانه آل سعود به هیچ تعهدی پایبند نیست. نه حرمت ماه رجب را نگاه داشت و نه تعهدی که بایستی امروز براساس آن آتش بس می کرد.

به همین خاطر امروز، حوزه علمیه شهرستان دزفول متشکل از فضلا و طلاب علوم دینی برادران و خواهران دینی با محکوم کردن اقدام ددمنشانه رژیم آل سعود در اقدام غیرانسانی اعدام حضرت آیت الله شیخ نمر از مجامع بین المللی و سازمان های حقوق بشر می خواهد که مانع این جنایت هولناک شود. در غیر اینصورت تمام تبعات ناشی از این عمل جنایتکارانه به عهده رژیم آل سعود خواهد بود

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha