جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمود رجبی

عضو خبرگان رهبری گفت: اگر جوامع اسلامی و نهاد های حقوق بشری به طور جدی وارد عمل شده و موضع بگیرند بعید است که آل سعود دست به جنایت علیه رهبر شیعیان عربستان بزنند.

حجت الاسلام و المسلمین رجبی درگفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به محکومیت تداوم اسارت شیخ نمر در زندان های آل سعود، اظهار داشت: سران آل سعود با طرح بحث اعدام این عالم مجاهد در آینده ای نزدیک به دنبال رصد عکس العمل ها است و اگر جوامع اسلامی و نهاد های حقوق بشری به طور جدی وارد عمل شده و موضع بگیرند بعید است که دست به این جنایت بزند.

وی همچنین با اشاره به اختلاف های درونی رژیم ظالم سعودی، گفت: در وضع کنونی که آنها به خاطر جنون خود در یمن به شدت دچار انفعال شده اند؛ طبعا با اعدام شیخ نمر انگیزه های نیروهای انقلابی و شیعی علیه نظام آل سعود بیشتر می شود و به این وسیله فروپاشی این نظام مستبد و وابسته نزدیک تر خواهد شد.

عضو جامعه مدرسین با تاکید بر این که هیچ انسان و مسلمانی نباید نسبت به جنایات عربستان سعودی علیه مردم مظلوم یمن ساکت و بی تفاوت باشد تصریح کرد: در واقع آل سعود در یک جنگ نیابتی از آمریکا و اسرائیل، علیه محور مقاومت اسلامی در یمن وارد عمل شده و همانطور که رهبر معظم انقلاب گفتند ان شاالله با مقاومت مردم یمن به زودی بینی آنها به خاک مالیده می شود.

وی در پایان گفت: امروز نه تنها مردم منطقه  بلکه خود مردم عربستان نیز از فساد حکام آل سعود به سطوح آمده اند و بی شک در آینده قیام آنها باعث سقوط مستکبران سعودی و حامیان آنها می شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha