شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بحرین تظاهرات

حوزه/ بحرین و مؤسسات و مناطق آن بر اساس ملاک های طایفی تقسیم شده به گونه ای که شهروندان شیعه گروهی درجه دو و مظلوم هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نبیل رجب رئیس مرکز بحرینی حقوق بشر گفت: شهروندان شیعه بحرینی از تبعیض و ظلم وستم سازماندهی شده در تمام زمینه ها رنج می برند. وی از جامعه بین الملل خواست به یاری شیعیان بحرین بشتابند نه به خاطر اینکه شیعه هستند بلکه به این خاطر که آنها گروهی مظلوم هستند.

نبیل رجب گفت در حاشیه برگزاری بیست و هشتمین دوره شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو گفت: بحرین و مؤسسات و مناطق آن بر اساس ملاک های طایفی تقسیم شده به گونه ای که شهروندان شیعه گروهی درجه دو و مظلوم هستند. وی تاکید کرد که بی اعتنایی به این توطئه می تواند در آینده به جنگی داخلی منجر شود.

این فعال حقوق بشر بحرینی گفت: مقامات بحرین در توطئه ای سازماندهی شده شیعیان این کشور را زندانی و از کار برکنار کرده و تابعیت آنها را لغو می کنند و شیعیان اکنون در معرض فقر و نادیده گرفته شدن در این کشور هستند و تمام این کارها به صورت برنامه ریزی شده صورت می گیرد و کسی هم که بخواهد با این جنایت ها و تبعیض ها مخالفت کند از سوی نظام مجرم شناخته می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha