جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نبیل قاووق

حوزه/ شیخ قاووق: لبنان در شرایط کنونی تحمل تنش های داخلی جدید و حساسیت های مذهبی را ندارد و باید همه کاملا مراقب و هوشیار باشیم تا جلوی فتنه تکفیری ها را بگیریم و اوضاع لبنان مانند سوریه و عراق نشود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ نبیل قاووق نایب رییس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد که موضع حزب الله در حمایت از داخل شفاف و قاطع است و هرکجا که لازم باشد بدون قید و شرط حاضر خواهیم بود. وی افزود: به هیچ کس اجازه نخواهیم داد لبنان را جولانگاه اسراییل و تکفیری ها قرار دهد.

شیخ قاووق گفت: ما اگر بخواهیم لبنان را از حضور تکفیری ها بیمه کنیم باید به فکر تقویت گفتگوها باشیم و برخی ها از سخنان تحریک آمیز مذهبی دست بردارند. وی خاطر نشان کرد که لبنان در شرایط کنونی تحمل تنش های داخلی جدید و حساسیت های مذهبی را ندارد و باید همه کاملا مراقب و هوشیار باشیم تا جلوی فتنه تکفیری ها را بگیریم و اوضاع لبنان مانند سوریه و عراق نشود.

وی افزود: چه کسانی هستند که مانع می شوند حکومت لبنان موضعی استراتژیک در مقابل تکفیری ها اتخاذ کند؟ در حالی که اجماع ملی وجود دارد که تکفیری ها خطری بزرگ برای لبنان و ارتش و ملت و مقاومت به شمار می روند.

شیخ قاووی خاطر نشان کرد سانی که گمان می کنند برخی تکفیری ها معتدل وب رخی تندرو هستند سخت در اشتباهند، زیرا تکفیری ها برای همه لبنان خطرناک هستند. وی افزود: حزب الله با قدرت و حکمت خویش تصمیم گرفته به درگیری ها و کشمکش های رسانه ای و میدان های مورد نظر دشمنان لبنان کشیده نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha