جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجمع علمای لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان در مورد گفتگوهای جاری در کشور هشدار داد و اعلام کرد این گفتگوها باید تمام نیروها و احزاب و شخصیت های سیاسی و دینی را در بر گیرد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان پس از نشست هفتگی خود با صدور بیانیه ای اعلام کرد بالا گرفتن جنجال های طایفی و مذهبی نشانه خوبی نیست و موجب افزایش تنش ها شده و کشور را به فتنه می کشاند.

تجمع علمای مسلمان از همه خواسته است به مسایل حساسیت زا وارد نشوند و اموری را که می شود با آرامی حل کرد، بزرگ نسازند. این تجمع همچنین از رسانه ها خواسته از راه تحریک احساسات به فکر جذب مخاطب نباشند و منافع کشور را بر همه امور ترجیح دهند.

تجمع علمای مسلمان لبنان در مورد گفتگوهای جاری در کشور نیز هشدار داده و معتقد است؛ باید تمام نیروها و احزاب و شخصیت های سیاسی و دینی را در بر گیرد، زیرا صرف برگزاری چنین نشستی فراگیر صرف نظر از نتایج آن می تواند مفید و موجب آرام شدن فضای کشور شود و ما همچنان امیدواریم این نشست ها و گفتگوها به نتایج مهم و تفاهمی منجر شود تا کشور را از بحران کنونی خارج سازد.

این تجمع در پایان از قهرمانی های ارتش لبنان و مقاومت آن در مرزهای شرقی کشور در برابر تکفیری ها تجلیل گرده و بار دیگر خواستار اقدامی استراتژیک برای پایان دادن به این اوضاع از طریق همکاری میان تمام نیروهای سیاسی لبنان و حمایت مادی و معنوی از ارتش در این زمینه شده تا ارتش بتواند ماموریت خود را با هماهنگی ارتش سوریه انجام دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha