پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجمع علمای لبنان

حوزه/ دشمن ما زبانی جز زبان زور نمی فهمد و در نتیجه پاسخ به جنایت بزدلانه به آتش کشیدن کودک فلسطینی نیز نباید منحصر به بیانیه و محکوم کردن و پناه بردن به دیوار سازمان ملل باشد، بلکه گروه های فلسطینی باید به این جنایت پاسخ عملی بدهند تا دشمن صهیونیستی بداند که هیچ جنایتی بدون پاسخ نمی ماند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان اعلام کرد: از صهیونیست های جنایتکار با پرونده قطور جنایت و آدمکشی که در دیر یاسین و قانا دارند، بعید نیست که دست به چنین جنایت فجیعی در حق یک خانواده فلسطینی بزنند و منزل این خانواده را در کرانه باختری به آتش بکشند و سایر افراد خانواده را نیز مجروح سازند.

در بیانیه این تجمع آمده: اقدام جنایتکارانه صهیونیست ها تاکید مجددی است بر اینکه صهیونیست ها از هر فرصتی برای برافروختن آتش فتنه در جهان اسلام و اجرای توطئه یهودی سازی قدس و تخریب منازل مسلمانان استفاده می کنند، اما در این میان این پرسش مطرح می شود که غیرت عربی کجاست؟

تجمع علمای مسلمان در ادامه هشدار داده که فلسطین در مرکز فتنه جهان عرب و اسلام واقع شده و نیازمند اقدام عمومی جهان اسلام می باشد و برگزاری کنفرانس اتحادیه علمای مقاومت در این زمینه اقدام پسندیده ای بود و ما خواستار تلاش بیشتر عملی برای متوجه ساختن افکار عمومی جهان اسلام به مساله فلسطین هستیم.

در بیانیه تجمع آمده: بارها تکرار کرده ایم که دشمن ما زبانی جز زبان زور نمی فهمد و در نتیجه پاسخ این جنایت بزدلانه آنها نیز نباید منحصر به بیانیه و محکوم کردن و پناه بردن به دیوار سازمان ملل باشد بلکه گروه های فلسطینی باید به این جنایت پاسخ عملی بدهند تا دشمن صهیونیستی بداند که هیچ جنایتی بدون پاسخ نمی ماند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha