جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ سیاسیون لبنان دست از سر ارتش بردارند و آن را وارد باتلاق سیاست نکنند و اجازه بدهند به دنبال راهی برای تامین سلاح خود باشد و با ارتش سوریه برای ریشه کن ساختن غده سرطانی تکفیری همکاری کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، همزمان با جشن هفتادمین سالگرد تشکیل ارتش لبنان، تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند ارتش لبنان و سریه برای دفع خطر از کشورهای خود هستیم.

این تجمع خاطر نشان کرد موضع شجاعانه ارتش لبنان در مبارزه با تکفیری ها در عرسال و پیروزی قاطع در برابر آنها در نهرالبارد و عبرا و رویارویی قهرمانانه ارتش لبنان با دشمن صهیونیستی نشان دهنده ملی بودن این نهاد است که تمام مردم لبنان با دیده افتخار و مباهات به آن نگاه می کنند.

در این بیانیه تاکید شده: ارتش سوریه نیز با عقیده ملی عربی راسخ خود توانست از سوریه در برابر خطر تجزیه و هرج و مرج حمایت کند و گرچه تا کنون به نبرد خود با تکفیری ها پایان نداده، اما پیروزی های ارتش سوریه در نبرد با تکفیری ها نشان دهنده میران ایستادگی آنها در برابر توطئه جهانی برای تجزیه سوریه و خارج ساختن آن از دایره مقاومت و دشمنی با صهیونیست ها می باشد.

در بیانیه تجمع آمده: سیاسیون لبنان نیز باید دست از سر ارتش بردارند و آن را وارد باتلاق سیاست نکنند و اجازه بدهند به دنبال راهی برای تامین سلاح خود باشد و با ارتش سوریه برای ریشه کن ساختن غده سرطانی تکفیری همکاری کند؛ چرا که این غده در پیکر امت منتشر شده و سود آن به رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ آمریکا می رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha