سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تجمع علمای لبنان

حوزه/ تمام اتفاقات منطقه نشان می دهد که هدف از این درگیری ها سرگرم ساختن جبهه مقاومت از هدف اصلی خود یعنی آزادسازی فلسطین و نا امید ساختن ملت ها از امکان پیروزی بر رژیم صهیونیستی می باشد.

 

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، تجمع علمای مسلمان لبنان پس از نشست هفتگی خود با صدور بیانیه ای اصرار خود را بر وحدت اسلامی اعلام کرد و گفت: برخی تلاش می کنند درگیری های یمن را درگیری میان شیعه و سنی وانمود کنند در حالی که این دروغ محض است و با هدف انحراف اذهان صورت می گیرد و حقیقت این درگیری میان مقاومت و جبهه مقابل آن می باشد.

تجمع علمای مسلمان افزود: تمام اتفاقات منطقه نشان می دهد که هدف از این درگیری ها سرگرم ساختن جبهه مقاومت از هدف اصلی خود یعنی آزادسازی فلسطین و نا امید ساختن ملت ها از امکان پیروزی بر رژیم صهیونیستی و نابودی تمام ابزارهای قدرت جبهه مقاومت به ویژه ارتش سوریه و عراق و مصر می باشد.

در این بیانیه آمده: تجاوز فعلی به یمن در راستای رسیدن به این اهداف و توطئه علیه مساله مرکزی مقاومت و نزاع حقیقی یعنی مساله فلسطین می باشد.

تجمع علمای مسلمان از گروه های درگیر محلی یمن خواست در کشوری بی طرف پشت میز مذاکره بنشینند تا راه حلی برای حفظ حاکمیت و استقلال و کرامت یمن بیایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha