چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شیخ صهیب حبلی

حوزه/ اگر امروز بخواهیم ببینیم چه کسی بیش از همه با اخلاق و جهاد و حکمت و فداکاری خود از سنت پیامبر پیروی می کند، به مقاومت و عناصر و سید مقاومت خواهیم رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ صهیب حبلی، عضو تجمع علمای مسلمان لبنان گفت: حمله به کاروان زائران لبنانی در دمشق نشان دهنده میزان جنایتکاری گروه های تروریست است.

شیخ حبلی افزود: عاملان این جنایت «یهود امت» هستند و اهل سنت از این گروه ها بیزار است، زیرا اهل سنت بودن به ادعا نیست بلکه به پیروی از سنت پیامبر است و اگر امروز بخواهیم ببینیم چه کسی بیش از همه با اخلاق، جهاد و حکمت و فداکاری خود از سنت نبوی پیروی می کند به مقاومت و عناصر و سید مقاومت خواهیم رسید و اگر اهل سنت در سخنان سید حسن نصرالله تدبر می کردند، وی را امام اهل سنت قرار می دادند.

حبلی در ادامه تلاش برخی مدعیان تسنن برای توجیه کردن جنایت اخیر را محکوم کرد و گفت: اینها با این کار به جبهه رسانه ای النصره و دیگر تروریست ها ملحق می شوند که در پشت این اقدام تروریستی بزدلانه قرار دارند.

وی خطاب به کسانی که تلاش می کنند این جنایت را واکنشی به سخنان سید حسن نصرالله بدانند که النصره را ارتش آنتوان لحد خوانده بود گفت: آیا شما ارتش لحد را تایید می کنید که این سخن شما را ناراحت کرده؟ یا اینکه به نظر شما نقش جبهه النصره چیزی بیشتر از ارتش لحد مزدور است که اوضاع لبنان را به سود دشمنان به هم می ریخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha