شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
السيد هاشم صفي الدين

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین، گفت: رژیم اسرائیل پنج سال است که برای ساختن یک معادله کار می‌کند که به موجب آن به کشتار و عملیات تروریستی روی می آورد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی‌الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسم بزرگداشتی به مناسبت چهلمین روز شهادت احمد العفی و حسن یونس دو شهید راه قدس که از سوی حزب الله در حسینیه شهرک بریتال با حضور مسئول منطقه بقاع دکتر حسین النمر و فعّالان حزبی، دینی و اجتماعی برگزار شد، گفت: رژیم اسرائیل پنج سال است که برای ساختن یک معادله کار می‌کند که به موجب آن به کشتار و عملیات تروریستی روی می آورد و ایرانی‌ها را در سوریه یا حتی در داخل کشور هدف قرار می‌دهد، تا اینکه از حد فراتر رفت.

وی افزود: با یک ضربه ایرانی، هر آنچه رژیم اسرائیل برای مقابله با ایران در این منطقه ساخته بود، از بین رفت و شنبه گذشته یک شبه سرنگون شد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله ادامه داد: ایران شروع نکرده که متوقف کند، بلکه شروع کرده که به اتمام برساند، اما اینکه چه زمانی و چگونه این امر به وقوع می پیونند، نگاه کنید که دشمن چگونه با پاسخ ایران تعامل می کند.

وی اشاره کرد: کسی نگوید که آمریکا اسرائیل را تحت فشار قرار داده و از او خواسته که قاطعانه پاسخ ندهد؛ زیرا پاسخ هیچ نتیجه تضمینی ندارد و می تواند منطقه را به مکان های نامطلوب بکشاند.

حجت الاسلام و المسلمین صفی‌الدین در ادامه گفت: اما من به شما می‌گویم، اگر اسرائیل و آمریکا می‌دانستند که پاسخ قوی به جمهوری اسلامی ایران، بدون پاسخ قوی‌تر باقی می ماند، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها از این پاسخ حمایت می‌کردند. چرا که همگی بدخواه و خبیث هستند و علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه می کنند، همانطور که علیه مقاومت فلسطین و لبنان و علیه همه مقاومت های منطقه نقشه می کشند.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: دشمن احساس ناتوانی می کند و این مسئله را پذیرفته و دید که بازگشت شهرک نشینان به شمال فلسطین برای آنها غیرممکن یا تقریباً غیرممکن شده است و این همان چیزی است که ما آرزوی آن را داشتیم.

وی تأکید کرد: مقاومت با وجود آمادگی، تصمیم به گسترش جنگ نگرفت و بر اساس حمایت از مردم مظلوم غزه وارد این نبرد شد و در یک نبرد فرسایشی در طول یک دوره هفت ماهه در طول یک جبهه ۱۰۰ کیلومتری جنگید و این کاملاً بی سابقه است.

حجت الاسلام و المسلمین صفی الدین افزود: این مقاومت که این قهرمانان، سلاح ها و امکانات را در اختیار دارد، بخشی از سلاح های خود را در این نبرد به نمایش گذاشته است، این مقاومت تنها برای تحمیل شرایط خود به اسرائیلی ها وارد این نبرد شد تا به او بگوید که اگر بخواهد در یک نبرد گسترده وارد شود، پاسخ گسترده تر، ماندگارتر، عمیق تر بر تمام رژیم غاصب صهیونیستی به جای می گذارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha