چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
رزمجو

حوزه/ سردار رزمجو اظهار داشت: اکنون کشور از نیروهای آماده و تجهیزات متناسب برخوردار هستند؛ لذا نیروهای جمهوری اسلامی ایران این آمادگی را دارند که پاسخگوی هر تهدیدی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر امروز در همایش روز ملی خلیج فارس، گفت: اگر به تاریخ خلیج فارس نگاهی کنیم و پدیده های خلیج فارس را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم همواره حوادث گوناگونی را در سینه خود ثبت نموده، حماسه هایی که رزمندگان اسلام برای دفاع از مرزهای آبی خرج کردند.

وی ادامه داد: خلیج فارس علاوه بر عرصه اقتصادی، یکی از تنگه های استراتژیکی دنیا یعنی هرمز را در خود جای داده که در نبردهای دریایی و امنیت جهانی حایز اهمیت است.

سردار رزمجو بیان داشت: چه در قرن های گذشته و در ۴۵ سال گذشته همواره پرچم سرافراز ایران بر فراز آب‌های خلیج فارس با اقتدار برافراشته و پرچم سلطه‌گران به قعر خلیج فارس فرستاده شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دستگیری تفنگداران آمریکایی در کنار جزیره استراتژیکی فارسی و ده‌ها مورد دیگر و عملیات‌های مقابله به مثل هوا و سطح و زیر سطح انجام شده ما را به این نتیجه می رساند که امنیت استراتژیکی خلیج فارس دست ایران و کشورهای همسایه تداوم دارد.

سردار رزمجو ابراز داشت: اکنون کشور از نیروهای آماده و تجهیزات متناسب برخوردار هستند لذا نیروهای جمهوری اسلامی ایران این آمادگی را دارند که پاسخگوی هر تهدیدی باشند، جای بیگانگان در خلیج فارس نیست و آمریکایی ها پیام های محکمی را از ایران دریافت کردند و بدانند اگر بخواهند کوچکترین اقدامی علیه ایران انجام دهند با کوبنده‌ترین پاسخ‌ها مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha