جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین

حوزه/ حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین مقاومت اسلامی با آوردن کشتی ایرانی، محاصره لبنان را شکست و راه ها و فرصت های جدیدی را برای سیاستمداران و تمامی لبنان ها به وجود آورد، تا به مرحله جدید منتقل شوند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسم بزرگداشت سالگرد درگذشت علامه سید جعفر مرتضی العاملی که از سوی حزب الله و حوزه علمیه سید مرتضی العاملی برگزار شد، گفت: ما از ابتدا گفتیم، زمانی که خباثت و پستی آمریکایی و غربی که از سوی اسرائیل و برخی از کشور های حاشیه خلیج فارس حمایت می شود، به اوج برسد، ما وارد میدان می شود و آنچه در خصوص کشتی سوخت انجام دادیم، در حقیقت در کشتی سوخت که از ایران به لبنان آمد، محدود نمی شود.

وی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل خوب فهمیدند که این آغاز کار است و اگر بخواهند در این مسیر رویارویی داشته باشند، ما کار های بسیاری زیادی داریم که آن را انجام خواهیم داد، لذا اقدامات خود را متوقف کردند.

حجت الاسلام صفی الدین با بیان اینکه ما کشتی سوخت را برای استفاده مردم به لبنان آوردیم، گفت: همزمان آماده بودیم اگر اسرائیل به فکر مقابه با ما در نبرد دریایی بیافتد، اقدام کنیم.

اقدام شجاعانه مقاومت اسلامی در وارد کردن کشتی سوخت ایرانی، به نفع تمامی لبنانی ها بود

عضو ارشد حزب الله با تأکید بر اینکه اقدام تاریخی و شجاعانه مقاومت اسلامی لبنان در وارد کردن کشتی سوخت ایرانی، به نفع تمامی لبنانی ها بود و در تشکیل دولت لبنان تسریع بخشید، گفت: این اقدام آمریکا را به باز کردن راه گاز مصری به لبنان وادار کرد.

وی در ادامه اشاره کرد: مقاومت اسلامی امروز با این اقدام محاصره لبنان را شکست و راه ها و فرصت های جدیدی را برای سیاستمداران و تمامی لبنان ها به وجود آورد، تا به مرحله جدید منتقل شوند.

حجت الاسلام صفی الدین در پایان بیان داشت: ما از دولت جدید حمایت کردیم و می خواهیم به آن فرصت کافی بدهیم که راه حل هایی را برای مشکلات اساسی کشور ارائه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha