جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان

حوزه/ سید هاشم صفی الدین تأکید کرد: دستاورد های مقاومت بسیار بزرگتر از لبنان است، امّا علی رغم اعتراف آمریکا و اسرائیل، برخی این مسئله را قبول نمی کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد: دستاورد های مقاومت بسیار بزرگتر از لبنان است، امّا علی رغم اعتراف آمریکا و اسرائیل، برخی این مسئله را قبول نمی کنند.

وی افزود: اگر هدف آمریکا فشار بر مقاومت لبنان برای خالی کردن میدان است، ما به آمریکا می گوییم که ما بزرگتر و قدرتمندتر در میدان حاضر خواهیم شد.

عضو ارشد حزب الله با بیان اینکه مشکل اساسی لبنان، در کنار فشار آمریکا برای خلع سلاح مقاومت، حاکمیت است، افزود: حماقت سفیر آمریکا که با شتابزدگی به کشتی های سوخت ایران واکنش نشان داد، قصد و نیت آمریکا را رسوا کرد.

سید صفی الدین با تأکید بر اینکه با یک ضربه محاصره سه کشور را در هم شکستیم، بیان داشت: سوخت را از ایران خریدیم و از سوریه عبور دادیم و در لبنان از آن استفاده کردیم. این گام اول بود و این روند را تکمیل خواهیم کرد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله در خصوص موضوع سیاسی و دولت، گفت: ما تشکیل سریع دولت و عقب نشینی مسئولین از برخی موارد را مطالبه کردیم. ان شاء الله نیاید روزی که به کسانی که مانع تشکیل دولت شدند و لبنان را ویران کردند، بگویم بدانید یا ندانید شما ابزار آمریکایی هستید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha