پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین گفت: اصرار آمریکا و برخی از کشور های عربی و برخی لبنانی ها بر اینکه ما دست از مقاومت برداریم، به ما این اطمینان را می دهد که مقاومت و سلاح آن بهترین گزینه برای وطن و امت ماست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسم عزاداری محرم که در میدان امام حسین (ع) در شهرک جنوبی قانا که با حضور علما و شخصیت های لبنانی برگزار شده بود، گفت: اصرار ایالات متحده آمریکا و برخی از کشور های حاشیه خلیج فارس و عادی سازان روابط با دشمن صهیونیستی و برخی لبنانی های کوته نظر بر اینکه ما دست از مقاومت برداریم و تلاش آن ها برای توطئه علیه مقاومت و سلاح آن، به ما این اطمینان را می دهد که مقاومت و سلاح آن بهترین گزینه برای وطن و امت ماست.

مقاومت ریشه در فرهنگی اصیل، ملّی و تاریخی دارد

وی ادامه داد: برخی در لبنان نمی خواهند بپذیرند که این مقاومت صاحب تجربه شده و جامعه بزرگ و عزتمندی را بنا کرده است و ریشه در فرهنگی اصیل، ملّی و تاریخی دارد.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: مقاومت تجربه های اجتماعی بزرگی را ارائه داده و از عقل، برنامه ریزی، رویکرد سیاسی و اجتماعی و فرهنگی برخوردار بوده و در تمامی میدان ها حاضر است.

حجت الاسلام صفی الدین با بیان اینکه هیچ بازگشتی رو به عقب وجود ندارد، افزود: اگر کسی در لبنان یا در منطقه گمان می کند که ملت و طرفداران مقاومت، امام موسی صدر، شهید سید عباس موسوی، شیخ راغب حرب، شهید حاج عماد مغنیه و تمامی این شهدا، ممکن است که به عقب نشینی کنند یا به دهه های گذشته بازگردند، اینان اشتباه می کنند و متوهم هستند؛ چراکه ما راه خود را شناختیم و به اذن الهی با عقل، منطق و حجت این راه را تا آخرین هدف ادامه می دهیم.

وی در پایان اشاره کرد: ما به آنچه وعده دادیم عمل کردیم و آنچه در از آن سخن می گوییم، اتفاق افتاده و واقعیت است. ما مردم را نمی فروشیم؛ چراکه این از دین و فرهنگ ما نیست و ما با اهالی و ملت خود صادق هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha