جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید هاشم صفی الدین

حوزه/ حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله بر ابقای ائتلاف مستحکم وثابت حزب الله با جنبش امل تاکید کرد و گفت: این ائتلاف تنها در جهت خدمت به لبنان است و ائتلافی مذهبی نیست بلکه بر اساس دیدگاه مقاومت، اولویت های سیاسی و تعامل مشترک با مسائل بزرگ ملی است.

حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله بر ابقای ائتلاف مستحکم وثابت حزب الله با جنبش امل تاکید کرد و گفت: این ائتلاف تنها در جهت خدمت به لبنان است و ائتلاف مذهبی نیست بلکه بر اساس دیدگاه مقاومت، اولویت های سیاسی و تعامل مشترک با مسائل بزرگ ملی است.

وی ادامه داد: اگر کسی گمان می کند که یک موضوع یا مسئله سیاسی می تواند این ائتلاف را متزلزل کند، در اشتباه است؛ چرا که این ائتلاف، پیروزی ها و دستاورد های بزرگی را در مقابله با اسرائیل و تکفیری ها به دست آورد و از لبنان حمایت کرد.

حجت الاسلام صفی الدین اشاره کرد: دو کشور در جهان هستند که خواهان استقرار سیاسی و اجتماعی لبنان نیستند و این دو آمریکا و عربستان سعودی است که از طریق فشار های اقتصادی و سیاسی سعی دارند، استقرار آن را به هم بزند.

وی تصریح کرد: این کشور ها از روز های گذشته برای ایجاد شایعاتی در سطح اقتصادی و بزرگ کردن پرونده های سیاسی و برانگیختن اختلافات و شعله ور کردن آن و هدایت رسانه سعی کرده اند، لبنان را به جنگ طایفه ای و داخلی بکشانند و آنان این کار را از طریق اموال سعودی و فشار مستمر آمریکا انجام می دهند.

عضو حزب الله افزود: تحریم هایی که علیه حزب الله انجام می گیرد، در واقع برای تحریک لبنانی ها علیه یکدیگر است و برای اینکه به لبنانی ها بگوید: حزب الله نباید در عرصه نظامی و انتخاباتی پیروز شود و این به خاطر شکست و ضعف سیاست های آمریکایی و سعودی در لبنان و منطقه است.

تشکیل اتاق عملیات مشترک برای تضعیف مقاومت در انتخابات

وی اشاره کرد: رسانه های خلیجی، سعودی، غربی و سفارت های غربی و آمریکایی و سعودی، اتاق عملیات مشترکی را به وجود آورده اند که هدفش تضعیف مقاومت در انتخابات آینده و عدم دستیابی به حق خود است و اینکه انتخابات در لبنان به پایان برسد بدون اینکه مقاومت به نتیجه ای دست یابد.

حجت الاسلام صفی الدین تصریح کرد: ما باقی خواهیم ماند و برای شکست پروژه های سعودی تلاش می کنیم که نه تنها علیه لبنان، سوریه، عراق و یمن توطئه می کند، بلکه زمینه را برای عادی سازی و برقراری روابط با اسرائیل فراهم می کند و قدس، فلسطین و مقدسات را به فراموشی سپرده است.

وی افزود: ما باکی نداریم که ما را به مقابله با سیاست های عربستان در منطقه متهم کنند؛ چرا که ما با پروژه های آمریکا و اسرائیل و هر پروژه ای که به آمریکا و اسرائیل خدمت می کند و استقرار امنیتی و اجتماعی و اقتصادی را بر هم می زند، مقابله می کنیم و هیچ گاه از آن دست بر نخواهیم داشت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha