جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین صفی الدین گفت: ما با هر نوع رابطه با رژیم صهیونیستی مخالفیم، زیرا این رابطه نوعی حمایت از اشغالگران است و زمینه را برای دست کشیدن از قدس و فلسطین فراهم می سازد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرائی حزب الله لبنان در مراسم تکریم دختران چادری در مجتمع فرهنگی حضرت زینب(ع) شرکت کرد.

این مراسم با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و پس از آن همسر شهید سید حسن شریف اسعد در سخنرانی خود با اشاره به اهمیت التزام به تعالیم اسلام گفت: زنان مسلمان باید در عبادت و اخلاق و جهاد خود، حضرت زیتب را الگو سرمشق خود قرار دهند و افتخار ما خانواده های شهدا نیز همین است که پیرو راه حضرت زینب(ع) باشیم.

اما حجت الاسلام صفی الدین در این مراسم سخنران پایانی مراسم بود که در سخنان خود بر ضرورت حفظ ارزش های اخلاقی و دینی و پیروی از الگوی زینبی تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به اوضاع سیاسی لبنان گفت: بسیاری از رسانه ها با سخنان تند و قلم های مسموم خود مقاومت را هدف قرار می دهند، اما مقاومت امروز قدرتمندتر از گذشته است و در قدرت خود متکی به خداوند متعال است و از این رو در هر مبارزه با صهیونیست ها و تکفیری ها این مقاومت است که پیروز می شود.

رئیس شورای اجزائی حزب الله در مورد انتخابات پارلمان لبنان نیز گفت: برخی دائما در پی تحریک حزب الله هستند و این نشان دهنده قدرت مقاومت و میزان تاثیرگذاری آن است و البته ما از موضع قدرت و پیروز، از این هجمه ها استقبال می کنیم و این دشمنان ما هستند که قبل و بعد از انتخابات شکست خورده و سرگردان هستند.

وی تاکید کرد ما با هم پیمانانی که در جنگ با صهیونیست ها و تکفیری ها در کنار ما بودند و با ما فشار جنگ را تحمل کردند، وفادار می مانیم و در مورد عادی سازی روابط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی نیز ما با هر نوع رابطه با رژیم صهیونیستی مخالفیم، زیرا این رابطه نوعی حمایت از اشغالگران است و زمینه را برای دست کشیدن از قدس و فلسطین فراهم می سازد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha