شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علی ابراهیمی پور - آبادان

حوزه/ امام جمعه آبادان با اشاره به این که دشمن به دنبال یارگیری از نسل سوم و چهارم انقلاب است، گفت: استفاده از ابزارهای هنری و رسانه ای، نقش ویژه ای در جذب نوجوانان و جوانان به اسلام و انقلاب دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، شامگاه شنبه، در نخستین هم اندیشی روحانیون، بسیجیان و نخبگان باغملکی مقیم اهواز، با اشاره به هجمه فرهنگی و یارگیری های دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی ایران، گفت: امروز تاکتیک دشمن تغییر کرده و با شیوه ای جدید به دنبال یارگیری از نسل سوم و چهارم انقلاب است.

وی با بیان این که نسل اول و دوم انقلاب وظیفه انتقال ارزش ها به نسل های بعدی را دارند و این مهم مسئولیتی حیاتی است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمانی مبنی بر جهاد فرهنگی صادر کرده اند و بخشی از این جهاد فرهنگی بر عهده آن دسته از افرادی است که در 8 سال دفاع مقدس حاضر بوده و امروز باید جوانان را با آرمان های نظام اسلامی آشنا سازند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آبادان، یکی از روش های انتقال ارزش های دینی را استفاده از ابزارهای هنری و رسانه ای اعلام کرد و گفت: نباید اجازه دهیم ارزش های دفاع مقدس در گذر زمان، با دسیسه های فرهنگی و نرم دشمنان کم رنگ شوند؛ از این رو استفاده از ابزارهای رسانه ای همچون فیلم و کلیپ های بصری، نقش ویژه ای در جذب نوجوانان و جوانان به آرمان های شهدا دارد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور، در ادامه برگزاری اردوهای راهیان نور را از دیگر روش های آشنایی جوانان با معارف الهی برشمرد و تصریح کرد: اردوهای راهیان نوری که هر سال در مناطق عملیاتی جنوب برگزار می شود هم سبب تجدید خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شده و هم به صورت عملی نسل سوم و چهارم انقلاب را با حماسه آفرینی های رزمندگان آشنا می کند.

امام جمعه آبادان، در پایان سخنان خود، برگزاری این گونه هم اندیشی را سبب احیای شعائر الهی دانست و اظهار داشت: با برگزاری این نشست های ارزشی، شاهد شکوفایی آرمان های شهدا در جامعه خواهیم بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha