دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قرآن

حوزه/ محفل انس با قرآن در راستای اجرای برنامه های قرآنی معاونت تهذیب مدرسه علمیه برگزار می شود.

حجت الاسلام فرطوسی، معاون تهذیب مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری محفل انس با قرآن در این مدرسه علمیه با حضور قاری و مبتهل برتر کشوری خبرداد و گفت: این محفل در راستای سلسله برنامه های قرآنی معاونت تهذیب مدرسه علمیه برگزار خواهد شد تا إن شاءالله بیش از پیش شاهد شکوفایی استعدادهای قرآنی طلاب باشیم.

حجت الاسلام فرطوسی، بیان نکات تفسیری از سوی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، و اجرای ابتهال توسط سید کریم موسوی مبتهل برتر بین المللی بخشی از برنامه محفل انس با قرآن عنوان کرد و گفت: قاری این برنامه قاسم مقدمی است که در سی و چهارمین مسابقات بین المللی قرآن کریم رتبه نخست را کسب کرده است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه الغدیر، با بیان این که محفل انس با قرآن با حضور آحاد و اقشار مردم برگزار می شود، افزود: این برنامه امشب پس از نماز مغرب و عشاء در سالن نماز خانه مدرسه علمیه الغدیر برگزار می شود.

وی در پایان با اشاره به راه اندازی واحد قرآن و عترت، بیان داشت: یکی از برنامه های معاونت تهذیب مدرسه علمیه الغدیر اهواز، راه اندازی واحد قرآن و عترت با هدف رشد و ارتقاء سطح قرآنی طلاب است که در نظر دارد با اجرای ویژه برنامه های آموزشی، دانش و بینش قرآنی طلاب را افزایش دهد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha