جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
سعید روحانی

حوزه/ کادر قوی یکی از مهمترین عوامل فعالیت قوی كانون‌هاي فرهنگي است؛ اگر مسجد و کانونی بخواهد خود را اداره کند قطعا نیازمند کادر مدیریتی و اجرایی قوی است.

به گزارش خبرگزاري «حوزه»، حجت‌الاسلام سعيد روحاني، پیش ازظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی کانون های فرهنگی مساجد، اجرای طرح آفاق اندیشه است.

وی افزود: کادر قوی یکی از مهمترین عوامل فعالیت قوی كانون‌هاي فرهنگي است؛ اگر یک مسجد و یک کانون بخواهد خود را اداره کند قطعا نیازمند کادر مدیریتی و اجرایی قوی است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم تصریح کرد: کادر قوی در حقیقت می تواند کودکانی که در پیرامون مسجد زندگی می کنند، را نیز از صدمات فرهنگی مصون بدارد.

حجت‌الاسلام سعيد روحاني با اشاره به این مطلب که کانون ها در يك دوره فشرده‌ فرهنگی شرکت خواهند کرد گفت: "طرح آفاق اندیشه" یک، سال گذشته با استقبال قابل توجه برگزار شد و امسال نیز این طرح با عنوان "آفاق انديشه دو" برگزار می شود.

وی اظهارکرد: در این طرح به مسائل كانون‌ها و مسئولان آن پرداخته مي‌شود و در این راستا سعی داریم تا با دعوت از اساتیدی که توان اداره مباحث را دارند استفاده شود.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم بیان کرد: در این دوره به مباحثی از جمله تفکیک امور درسی خواهران و برادران و همچنین تفکیک بخش‌هاي مختلف كانون‌ها اشاره کرد.

وی گفت: در اين دوره 700 نفر حضور دارند كه 132 استاد كشوري در آن  تدريس خواهند كرد؛ شرکت کنندگان در این دوره، 22عنوان درسی را با بيش از 6 هزار نفر ساعت می گذرانند.

حجت‌الاسلام سعيد روحاني اظهارکرد: این طرح از روز سه شنبه 28 بهمن با حضور سردار يكتا برگزار خواهد شد .

وی درپایان گفت: در اين دوره  سعی داریم تا به مفهوم «ما مي‌توانيم»بیشتر بپردازیم و به این ترتیب به افزایش باورپذیری مباحث علمی و معنوی در این حوزه بپردازیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha