سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: ارشادها و تذکراتی که در حوزه عفاف و حجاب داده می شود باید با حفظ کرامت انسان ها صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار  با جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی استان قزوین با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های انجام شده در حوزه امنیت استان قزوین، جایگاه کرامت انسان را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: نباید ارشادها در حوزه عفاف و حجاب به گونه ای صورت گیرد که به کرامت انسان‌ها آسیب وارد شود چرا که مهم‌ترین هدف از توسعه حجاب کامل و مبارزه با بد حجابی، حفظ کرامت انسان بد حجاب است.

امام جمعه قزوین ادامه داد: حفظ کرامت انسان از مبارزه با بد حجابی مهم تر است و این موضوع باید با حساسیت بسیار زیادی دنبال شود و در این مسیر به این نکته توجه داشت که خدشه دار شدن کرامت انسان از بد حجابی آسیب بسیار بزرگ‌تری را به جامعه وارد می کند.

 انسان محوری باید در برنامه های کلان کشور لحاظ شود

این استاد حوزه، با بیان اینکه انسان محوری باید در برنامه های کلان کشور گنجانده شود خاطرنشان کرد: همه این بساطی که در عالم پهن شده و خورشید، ماه و ستاره ای که توسط خداوند متعال آفریده شده، ابزاری در خدمت انسان است. شهرها باید محلی برای رفاه، آسایش و امنیت انسان قرار گیرد و مدیریت شهری به گونه ای باشد که کرامت انسان در آن حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین، جلوگیری از بروز و توسعه خباثت‌ها در جامعه و حفظ امنیت را ضروری عنوان کرد و افزود: در بروز ناامنی‌ها وخباثت ها در جامعه پیش از آنکه خسارت مالی مد نظر قرار گیرد، شکسته شدن حریم کرامت انسان‌ها اهمیت دارد و مسئولان باید با تأمین امنیت جامعه مانع شکسته شدن حریم کرامت انسان‌ها شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha