جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین هاشم فیروزی

حوزه /عضو شورای حوزه قزوین گفت:مومنان باید در ایام ماه مبارک رمضان بیش از همیشه به دعا مداومت داشته و یاری رسان هم باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از قزوین حجت الاسلام والمسلمین هاشم فیروزی در مراسم محفل انس با قرآن که امروز  در مسجد امام خمینی (ره) برگزارشدبه کمک به نیازمندان در این ماه مبارک تاکیدکرد  وگفت: این ماه مبارک بهترین فرصت برای دستگیری از نیازمندان است.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد:هر کسی از مومنان باید به اندازه امکانات وتوانمندی که در زمینه مالی دارند تلاش نمایند تا مشکلات وموانع نیازمندان را پاسخگو بوده وکمبودهای موجود در زندگی این افراد نیازمند وآبرومند را برطرف نمایند که موجب رضای خدای تبارک وتعالی می باشد.

استاد حوزه علمیه قزوین کمک به افرادنیازمند را در جامعه دارای برکات فراوانی دانست واظهارداشت:کمک کردن به نیازمندان اگر همراه با اخلاص وتکریم این افراد صورت گیرد باعث برکات فراوانی برای جامعه وهم برای آن شخص خواهدداشت.

حجت الاسلام فیروزی به آثار دعا در این ماه نیز پرداخت وبیان داشت:در این ماه تلاش نماییم که بسیار برای همه دعا نماییم که اگر مدام بر دعا اصرار نماییم خداوند نیز پاسخگوخواهد بود.

وی به فراگیری بیشتر وانس با کتاب آسمانی قر آن در همه ماههای سال بویژه در ماه مبارک رمضان  تاکید نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha