جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مراسم تجلیل از طلاب ممتاز قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: تربیت طلاب انقلابی، ضرورت امروز و فردای جامعه اسلامی است و باید نسبت به این مهم اهتمام بیش از پیش داشته باشیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در جمع طلاب مدرسه مولاوردیخان (سفیران هدایت) قزوین، منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با حوزه های علمیه و انقلابی بودن حوزه ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید منویات معظم له را در حوزه های علمیه عملیاتی کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: تربیت طلاب انقلابی، ضرورت امروز و فردای جامعه اسلامی است و باید نسبت به این مهم اهتمام بیش از پیش داشته باشیم.

وی در ادامه، تلاش و کوشش در فراگیری دروس حوزوی را مهم دانست وگفت: خدای تبارک و تعالی ظرفیت های بالقوه ای در اختیار ما انسان ها قرار داده و باید از این استعدادها و ظرفیت ها در همه ابعاد اخلاقی، علمی و تهذیبی به بهترین نحو استفاده نماییم.

مدیر حوزه علمیه قزوین، حضور به موقع در کلاس های درس، مباحثه  و تجزیه و تحلیل مباحث را از ویژگی های طلاب موفق برشمرد و افزود: تمام بزرگان وعلما که به درجه بالایی رسیده اند، سختی ها و مشقت های فراوانی را تحمل کرده اند، لذا طلاب باید از آنان الگو گیری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی همچنین ضمن قدردانی از تلاش های طلاب نمونه و ممتاز مدرسه مولاوردیخان، بیان داشت: طلاب باید همیشه و در همه حال نه تنها در درس بلکه در همه جهات  نمونه وممتاز باشند.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم از 15 طلبه نمونه مدرسه مولاوردیخان(سفیران هدایت)، توسط مدیر حوزه علمیه قزوین تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha