دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کاظم لو

حوزه / طلاب خواهر می توانند در مدارس علمیه، در دفاع از ارزش های متعالی، مبلغی کارآمد، مشاوری امین و مربی هدف شناس وتاثیر گذار باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، در جمع طلاب مدرسه علمیه کوثر به نقش تاثیر گزار حوزه های علمیه در جامعه اشاره کرد و گفت: امروز حوزه های علمیه با شرایط فراهم شده می توانند موجب تعالی ارزش های اخلاقی در جامعه شده، به مسئولیت خویش در قبال اسلام و امت مسلمان و پاسخگویی به نیازهای جهان اسلام عمل نمایند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین افزود: امروز حوزه های علمیه یکی از مناسب ترین بسترهای کمال جویی وآرمان خواهی برای خواهرانی است که هم تشنه معارف ناب قرآن و عترت اند و هم شوق خدمت به اسلام و مکتب و همنوعان خود را دارند.

وی خاطرنشان کرد: طلاب خواهرمی توانند در مدارس علمیه در دفاع از ارزش های متعالی مبلغی کارآمد ومشاوری امین ومربی هدف شناس وتاثیر گزار باشند.

حجت الاسلام کاظم لو در همین زمینه و در ادامه سخنان خود به  پذیرش طلاب در حوزه علمیه خواهران اشاره وبیان داشت: پذیرش سطح 2 طلاب حوزه های علمیه خواهران به صورت اینترنتی و تا 5 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی به برگزاری آزمون حوزه علمیه خواهران اشاره و افزود: آزمون سطح 3 و بازپذیری نیز در 7 خرداد سال جاری برگزار خواهدشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر  هزار و 182 طلبه در  حوزه استان مشغول فراگیری دروس حوزوی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha