یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شهیندخت مولاوردی-معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده

حوزه/ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، از تعامل این معاونت با حوزه های علمیه سراسر کشور با محور تعمیق باورهای دینی خبر داد.

 شهیندخت مولاوردی، امروز در حاشیه نشست با زنان فعال عرصه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد در خصوص تعامل این معاونت با حوزه های علمیه خواهران، اظهار کرد: در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری کارگروهی با عنوان تعمیق باورهای دینی بر اساس ماده 230 برنامه پنجم توسعه تشکیل شده است که این کارگروه تعاملات خود را با حوزه های مختلف سراسر کشور از جمله حوزه های  خواهران آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: این کارگروه سلسله نشست هایی را با عنوان «زن، معرفت دینی و اندیشمندان معاصر» طراحی کرده و اجرا می کند که در این سلسله نشست ها از مشارکت و ظرفیت حوزویان به ویژه بانوان حوزوی بهره مند می شویم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به بازدید خود از جامعة الزهرای قم در هفته پژوهش بیان کرد: به مناسبت های مختلف چندین نشست را برگزار کردیم و در همه برنامه ها بویژه در پژوهش های خودمان سعی کردیم از این ظرفیت ها استفاده کنیم و اگر برنامه ای و طرحی ارائه شده است حمایت لازم را انجام داده ایم.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha