یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، مدیر حوزه قزوین در نشست با مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد استان قزوین

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی، شهدا و رزمندگان را تربیت یافته مسجد خواند و افزود: مسجد باید جایگاه محوری خود در نظام اسلامی را بازیابد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در نشستی با مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد استان قزوین، بر ضرورت توجه به رویکرد مسجد محوری در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: مساجد در شکل گیری مبارزه علیه طاغوت، پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش محوری داشته اند.

مدیر حوزه علمیه قزوین، شهدا و رزمندگان را تربیت یافته مسجد خواند و افزود: مسجد باید جایگاه محوری خود در نظام اسلامی را بازیابد.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش های ائمه جماعات و دست اندرکاران کانون فرهنگی مساجد، بر لزوم تولید برنامه های فرهنگی غنی و استفاده از جوانان خلاق و خوشفکر در اجرای برنامه ها تاکید کرد.

حجت الاسلام رمضانی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد استان قزوین، نیز در این نشست گزارشی از برنامه های کانون ها ارائه داد و گفت: برنامه های کانون ها با محوریت روحانیون اجراء می شود.

تفسیر قرآن در مساجد جدی گرفته شود

حجت الاسلام والمسلمین عباسی همچنین در جلسه تفسیر قرآن، در مسجد امام خمینی (ره) قزوین به نقش قرآن در زندگی واهمیت دادن به تفسیر آیات نورانی در مساجد تاکید کرد و گفت: در آیات نورانی قرآن همه مسایل زندگی بشر بیان شده و باید بیش با این کتاب آسمانی انس بیشتری بگیریم.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: تفسیرقرآن باید در مساجد جدی گرفته شود وتلاش نماییم همان طور که با این کتاب مانوس هستیم، تفسیر آن را نیز بیاموزیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha