یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

رییس دفتر تبلیغات اسلامی با تاکید بر این که طلاب باید متدین، درس خوان و انقلابی باشند، گفت: انقلابی بودن از ویژگی های بارزی است که امام راحل آن در کشور نهادینه و مقام معظم رهبری نیز بر آن تأکید دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی، پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مسئولین برخی از بخش های این دفتر که در سالن همایش های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت رییس مذهب جعفری، امام جعفر صادق(ع)، گفت: نهاد انقلابی بودن، ویژگی عمومی دفتر تبلیغات است و دست اندرکاران آن باید با تعهد عمیق نسبت به ولایت فقیه و مقام معظم رهبری، برای پیشبرد ارزش ها و آرمان های انقلاب و تعالی حوزه تلاش کنند.

وی با تاکید بر این که امروزه طلاب باید متدین، درس خوان و انقلابی باشند، یادآور شد: انقلابی بودن از ویژگی های بارزی است که امام راحل آن در کشور نهادینه و مقام معظم رهبری نیز بر آن تأکید دارند.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی همچنین درباره نشریات تولیدی این دفتر، تصریح کرد: باید منشوراتی تولید کنیم که جهت ده باشند و فکر انقلابی را در بین حوزویان و آحاد جامعه افزایش دهند.

در این مراسم همچنین، حجج الاسلام ثنایی، مدیر کل جدید حوزه ریاست، یوسفی، سرپرست اداره حراست و نظارت و  میر مدرس، مسئول سابق اداره پژوهش های خاص دفتر تبلیغات اسلامی به بیان نظرات خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha