شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 376668
۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
آیت الله علما - کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تصریح کرد: قدرت نظامی و دفاعی ایران قدرت های جهان را به زانو درآورده و موجب اقتدار سیاسی نیز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در جمع فرماندهان و نیروهای ارتش، گفت: مکتب انقلاب و اسلام به عنوان الگو در جهان معرفی شده، در حال ترویج است و این مهم به برکت تدبیر و مدیریت  رهبر معظم انقلاب می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به این که قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با قدرت های بزرگ جهان برابری کرده و اقتدار خود را به رخ آن ها می کشد، ابراز داشت: امروز نیروهای مسلح و خصوصأ ارتش با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته، خود را به عنوان ارتش قدرتمندی در جهان معرفی کرده و از حیث اقتدار، امنیت و صلابت و همچنین پیشرفت در عرصه های مختلف، پیشرو هستند.

وی با اشاره به اعتقاد و همدلی نیروهای مسلح، تصریح کرد: وجه تمایز و برتری نیروهای مسلح ایران اسلامی با سایر نیروهای قدرتمند نظامی دنیا، دارا بودن ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند متعال و روحیه شهادت طلبی است.

آیت الله علما با تاکید بر این که توان دفاعی بالای آن ها اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی را دو چندان کرده، افزود: توان نظامی و دفاعی ایران قدرت های جهان را به زانو درآورده و موجب اقتدار سیاسی نیز گشته است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha