جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه استان قزوین، مصطفایی

حوزه/مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه استان قزوین گفت: نیروهای مسلح ایران در خدمت ترویج ارزش های دینی هستند

 حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه استان قزوین ، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) و سالگرد تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقش مهم وتاثیر گزار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در کشور اشاره و گفت: تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تدبیر حکیمانه امام راحل حضرت امام خمینی (ره) بود که ایستادگی در برابر قدرت های شرق وغرب را سرلوحه کار خود قرار دادتا عزت وافتخار حسینی را بیش از پیش  نصیب ملت ایران نماید.

وی به هدف از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و بیان داشت: هدف از تشکیل این  نیروی توانمند نگهبانی از انقلاب ودستاوردهای آن وکوشش وتلاش در راه تحقق آرمانهای الهی وگسترش حاکمیت قانون می باشد.

حجت الاسلام مصطفایی ادامه داد: پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه شئون کشور اصلی ترین ماموریتی بود که از روزهای نخست از سوی حضرت امام خمینی (ره) و دیگر مسئولان کشور بر عهده سپاه گذاشته شد.

وی به توجه ویژه امام خمینی (ره) ورهبری معظم انقلاب بیان داشت: امام خمینی (ره) توجه ویژه ای به این نیروی ارزشمند داشتند که فرمودند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود و که این موارد نشان دهنده این است که نیروهای مسلح ما به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اقتدار در برابر همه تهدیدات دشمنان با قدرت ایستاده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha