جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی - کرمانشاه

حوزه/مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: مودت، همدلی و اتحاد موجب پیشرفت اقتصاد شده و استعدادهای نهفته کشور را نمایان خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی طی نشستی با حجت الاسلام قاسم جوادی فر رئیس مجمع طلاب و روحانیون سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و حجت الاسلام حبیب باقری معاون امور طلاب و دانش آموختگان استان کرمانشاه، راهکارهای افزایش تعامل  بیشترحوزه علمیه و بسیج مدارس را بررسی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در این دیدار اظهارداشت: سال جاری سال اقدام و عمل است زیرا زیربنای اقتصاد، عمل می باشد و با تحکیم همدلی و وحدت می توان برای پیشبرد اهداف انقلاب و احیای اقتصاد کشور گام هایی مؤثر برداشت.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه اظهار داشت:  مودت، همدلی و اتحاد موجب پیشرفت اقتصاد شده و استعدادهای نهفته کشور را نمایان خواهد کرد.

وی بیان داشت: حفظ روحیه انقلابی در حوزه های علمیه از ضروریات است و این روحیه در میان طلاب باید تقویت گردد، امید است که بسیج طلاب نیز بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب در راستای انقلابی ماندن حوزه های علمیه تلاش و کوشش فراوان بکار گیرد.

حجت الاسلام  والمسلمین موسوی ابراز داشت: انقلابی بودن و انقلابی ماندن مستلزم پژوهش بوده و در این میان نباید از نقش ارزشمند تهذیب نفس در میان طلاب غافل شد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن ابراز امیدواری از افزایش تعامل حوزه علمیه و بسیج یادآور شد: امید است با برگزاری جلسات فصلی میان حوزه علمیه و بسیج طلاب، تعامل این دو نهاد روز به روز پر رنگ تر شود.

حجت الاسلام جوادی فر نیز در این دیدار عنوان داشت: مدرسه علمیه امام خمینی (ره) باید به یکی از مدارس نمونه حوزوی تبدیل شود زیرا در جوار مرکز مدیریت حوزه علمیه استان واقع شده است.

رئیس سازمان طلاب و روحانیون سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: امید است که بسیج طلاب در مدارس علمیه و به خصوص مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بیش از پیش تقویت شود و فعالیت های خود را افزایش دهد.

وی با تشریح برنامه های مجمع طلاب و روحانیون در سال پیش رو تأکید کرد: یادواره شهدای روحانی در سال جدید برگزار خواهد شد.

گفتنی است: در پایان این نشست حجت الاسلام علی پاشایی طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین موسوی به عنوان فرمانده پایگاه بسیج مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه منصوب شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha