پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علما - کرمانشاه

حوزه/ امروز حفظ فرهنگ اسلامی- ایرانی از ضروریات است، چرا که دشمن برای کوچکترین و بی اهمیت ترین شئون زندگی ما نیز برنامه ریزی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه گردهمایی "شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی" عصر امروز  به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه و با حضور جمع کثیری از مسئولان در مجتمع فرهنگی زیتون برگزار شد.

آیت الله مصطفی علما حضور گروه های خودجوش مردمی را در مناسبت های مذهبی و اعیاد قابل تقدیر دانست و عنوان داشت: خوشبختانه مردم ولایتمدار کرمانشاه به صورت خودجوش مکتب ائمه اطهار(علیهم السلام) را در قالب برگزاری مناسبت های مختلف تبیین و ترویج می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب بیان داشت: امروزه حفظ فرهنگ اسلامی- ایرانی از ضروریات است، چرا که دشمن برای کوچکترین و بی اهمیت ترین شئون زندگی ما نیز برنامه ریزی کرده است.

امام جمعه کرمانشاه ترویج سبک زندگی اسلامی را بهترین عامل برای جلوگیری از هجمه های فرهنگی دشمن دانست و اذعان داشت: تقویت ارزش های اسلام و ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی بهترین عامل برای جلوگیری از تزلزل بنیان خانواده ها است، لذا تلاش کنیم که از سرمایه ها و گنجینه های غنی که اسلام در اختیار بشریت قرار داده، به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری برنامه های فرهنگی مختص به قشر و مکان خاصی نباشد اظهار داشت: مسئولان و خدمتگزاران فرهنگی، نوآوری را در این عرصه ایجاد کنند و با برگزاری مراسم های فرهنگی در دانشگاه ها، مراکز آموزشی، ادارات و دستگاه های مختلف عمق اثر گذاری برنامه های فرهنگی را بالاترین سطح خود برسانند.

آیت الله علماء در پایان راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را نشان دهنده اقتدار و انسجام مسلمانان دانست و ابراز داشت: اربعین حسینی آمال دشمنان اسلام را به یأس و ناامیدی تبدیل کرد و این حرکت بزرگ تمایل بسیاری از مردم جهان را به سمت مکتب و سیره ائمه اطهار (علیهم السلام) را بیشتر کرد و خدمتگزاری گروه های خودجوش مردمی در برپایی هرچه باشکوه تر این حماسه عظیم، قابل تقدیر و قدردانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha