پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار امان اللهی _فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه

حوزه /فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر این که نقش روحانیون در برقراری امنیت جامعه بی بدیل است، گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای آموزش مردم توسط روحانیون و مبلغان دین در جهت احترام به قوانین و مقررات و رعایت حق عمومی می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، سردار منوچهر امان اللهی در همایش طلایه داران تبلیغ با تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رشد و شکوفایی جامعه در گرو برقراری امنیت و آرامش است که بسیاری از کارشناسان این مهم را مقدم بر معیشت مردم می دانند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه ابراز داشت: استقرار نظم و امنیت با اقدامات دستگاه های امنیتی و نظامی صورت گرفته و از جهات مختلف و در زمینه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی امنیت ارتباط مستقیم دارد و این مهم مستلزم هماهنگی و ارتباط انسجام دستگاه های مختلف در جامعه می باشد در غیر اینصورت نیز نظم و امنیت جامعه را به مخاطره می اندازد.

وی افزود: در مجموعه انتظامی سربازان وظیفه شناس جهاد گونه به صورت شبانه روز در حال برقراری امنیت در کشور می باشند تا محل دغدغه و نگرانی برای مردم و خصوصا مبلغان و مبلغات برای تبلیغ دین نباشد.

سردار امان اللهی خاطر نشان کرد: مشارکت عمومی و خصوصا اقشار اثر گذار در حوزه های مختلف، امری جدی و قطعی در جهت برقراری نظم در جامعه است که طلاب و روحانیون نقش اثر گذاری در این زمینه برعهده دارند.

این مسئول گفت: طلاب مسائل آموزشی در جهت ایجاد جامعه ای رو به رشد را بیان کنند، چرا که روحانیون معتمد مردم و مورد تایید جامعه هستند؛ لذا در مواجهه با دیگران به پرداختن مسائل آموزشی برقراری نظم و امنیت توجه ویژه داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه اظهار داشت: بسیاری از نزاع و پرخاشگری ها در جامعه از بی اطلاعی مردم صورت می گیرد؛ بنابراین ماه رمضان بهترین فرصت برای آموزش مردم توسط روحانیون و مبلغان دین در جهت احترام به قوانین و مقررات و رعایت حق عمومی می باشد.

وی در پایان ابراز داشت: هجمه های دشمن در فضای مجازی و شبکه های مختلف، خانواده ها را گریبان گیر مشکلات و مصائب مخلتفی خواهد کرد، لذا توجه طلاب و مبلغان به این موارد و بیان عواقب و خسارت های جبران ناپذیر ناهنجاری ها، می توانند جامعه را به سمت شکوفایی و برقراری نظم پیش ببرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha