پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید رحیم توکل

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: ما باید مظلومیت فوق العاده شیخ زکزاکی و وضعیت ناراحت کننده ایشان را در فضای دنیا به خوبی رسانه ای کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید رحیم توکل در گفتگو با خبرگزاری«حوزه» با بیان این که شیخ زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه در حال حاضر بنا بر اخبار موثق در وضعیت بسیار بغرنج و ناراحت کننده ای قرار دارد، اظهار داشت: آن چه در حال حاضر وظیفه ما را سنگین می کند، آن است که مظلومیت این چهره مبارز و حق طلب شیعی را در دنیا رسانه ای کرده و پیام مظلومیت شیعیان تحت فشار نیجریه را به گوش جهانیان برسانیم.
وی همچنین افزود: البته به لطف و عنایت الهی شیخ زکزاکی در طول سال های اخیر به خوبی اهداف مقدس خود را در ترویج تشیع به عنوان اسلام ناب محمدی(ص) در این کشور آفریقایی پیاده کرده و خیل عظیم عاشقان میلیونی انقلاب اسلامی و راه امام خمینی (ره) نتیجه آشکار این تلاش بزرگ است.
این استاد حوزه گفت: این عالم مجاهد در نیجریه کاری کرد که مردم آنجا به خوبی با انقلاب اسلامی و معارف شیعی آشنا شدند و اساساً علت کینه و دشمنی صهیونیست ها و استکبار جهانی از ایشان نیز به همین خاطر است.
وی همچنین بیان داشت: البته بی شک پرچمی که شیخ زکزاکی برداشت، بر زمین نمی ماند و شیعیان نیجریه با قدرت و بصیرت لازم اهداف شیخ زکزاکی را دنبال می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha