جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی- نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین

حوزه/ حکومت نیجریه با اعمال سخت ترین شکنجه ها علیه شیخ زکزاکی، در تلاش است که سرنوشت این عالم مجاهد را به سرنوشت دیگر علمایی نظیر شهید شیخ باقرالنمر تبدیل کند، لذا علمای جهان اسلام در این رابطه سکوت نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین معبودی درگفتگو با خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با اشاره به اوضاع جسمانی شیخ  ابراهیم  زکزاکی، گفت: این عالم مجاهد تمام زندگی و فرزندان  خود را در راستای ترویج مکتب اهل بیت(ع) در طبق اخلاص نهاد و لحظه ای نیز در انجام این رسالت عظیم و ارزشمند کوتاهی نکرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان قزوین ادامه داد: حکومت نیجریه با اعمال سخت ترین  شکنجه های جسمی و روحی علیه شیخ زکزاکی، در تلاش است که سرنوشت این عالم مجاهد را به سرنوشت دیگر علمایی نظیر شهید شیخ باقرالنمر درعربستان منجر نماید، لذا باید مدعیان حقوق بشر و علمای جهان اسلام در این رابطه سکوت نکنند.

حجت الاسلام  والمسلمین معبودی با تاکید بر این که سکوت مدعیان حقوق بشر در موضوع شیخ زکزاکی، هویت پوشالی آنها را در افکار عمومی جهان برملا کرد، ابراز داشت: سازمان ملل که با بودجه های ملت ها  اداره می شود، اما متاسفانه مدافع نظام سلطه است!!

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha