جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نرم‌افزار نظام سلطه

حوزه/ مستندساز و تحلیلگر مسایل سوریه گفت: رسانه های نظام سلطه برخلاف ادعایشان، حقیقت جاری در سوریه و تحولات این کشور را منعکس نمی کنند و ‌آن را وارونه جلوه می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حسن شمشادی طی سخنانی در نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم که در حوزه هنری برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: از زمان آغاز جنگ سوریه و جنایت هایی که تکفیری ها و مخالفان بشار اسد به راه انداختند، رسانه های استکباری و صهیونیستی دقیقاً عکس تحولات و اخبار را پوشش دادند و به این وسیله با رسانه های زیاد خود به دروغ پراکنی و دگرگونی حقایق متوسل شدند.

وی با اشاره به اهمیت استراتژیک سوریه برای کشور ما به عنوان یکی از اضلاع محور مقاومت اسلامی منطقه، گفت: ما باید به مردم به درستی بگوییم که حضور مدافعان حرم در سوریه در درجه اول برای دفاع از کشور و ناموس خودمان است و باید جلوی دشمن را از آن جا بگیریم که طمع حضور در ایران را پیدا نکند.

این فعال رسانه ای همچنین ضمن تجلیل از رشادت کم نظیر مدافعان حرم بیان داشت: ما باید مظلومیت و در عین حال صلابت و رشادت این عزیزان را به درستی در قاب رسانه ها به نمایش درآورده و حقیقت را به مردم بیان کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جریان های تکفیری – تروریستی در سوریه، از ابزار رسانه نهایت استفاده را می کنند تا اهداف شوم و شیطانی خود را به پیش ببرند و ما نیز در این میان باید کاری کنیم که با فعالیت روشنگرانه رسانه ای، تلاش های آن ها ناکام بماند.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha