شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی عباسی- بازدید از مرکز پاسخگویی به سئوالات دینی

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: حوزه از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است و باید از این ظرفیت ها در جهت پاسخ به نیازهای فکری و اعتقادی مردم استفاده شود.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در بازدید ازمرکز پاسخگویی به سئوالات دینی حوزه علمیه قزوین، در جمع کارکنان این مرکز گفت: فضا سازی علمی و ایجاد یک جریان عمیق و دقیق در حوزه جهت تربیت کارشناسان پاسخگویی به شبهات نیازمهمی است و باید اقدامات لازم در این راستا انجام شود.

وی با اشاره به ظرفیت های عظیم حوزه در عرصه های مختلف آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و ...، تاکید کرد: حوزه از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است و باید از این ظرفیت ها در جهت پاسخ به نیازهای فکری و اعتقادی مردم استفاده شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: فعالیت های مرکز پاسخگویی به سئوالات دینی در راستای پاسخ به نیازها و بالابردن سطح آگاهی های دینی در جامعه است که جای قدردانی دارد.

وی، تشکیل کارگروه های مشترک بین مرکز پاسخگویی با سایر دستگاهای استان و راه اندازی واحد خواهران را مهم دانست و بیان داشت: تشکیل واحد خواهران در این مرکز برای ارائه مشاوره به  بانوان ضروری است و باید این واحد با حضور خواهران  طلبه راه اندازی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha