پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تصریح کرد: امروز رهبری معظم انقلاب بر حوزه انقلابی تاکید دارند، لذا باید بصیرت افزایی در همه عرصه های مختلف مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین،حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، شامگاه چهارشنبه، در همایش روحانیون  شاغل در ادارات که درسالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین برگزارشد، به بصیرت  افزایی طلاب و روحانیون در عصر کنونی اشاره کرد و گفت: امروز رهبری معظم انقلاب بر حوزه انقلابی تاکید دارند، لذا باید بصیرت افزایی در همه عرصه های مختلف مورد توجه جدی قرار گیرد.

نماینده  ولی فقیه دراستان قزوین با اشاره به تاثیرگذاری روحانیون شاغل درادارات و ارتباط آنان با آحاد مردم، بیان داشت: روحانیونی که در ادارات مختلف شاغل هستند باید زمینه بهتر امر به معروف و نهی از منکر فراهم و وظیفه دینی و تبلیغی خود را به خوبی انجام دهند.

رئیس  شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: شما روحانیون باید در همه مراحل تبلیغی و امور کاری خود درادارات رسالت خود را در زمینه  بصیرت افزایی انجام دهید، چرا که امروز مردم ما به این مسئله مهم نیاز دارند.

نماینده ولی فقیه  در استان قزوین به مسئله نفوذ در جامعه اسلامی اشاره کرد و اظهارداشت: مقام معظم رهبری بارها این مسئله را به خوبی تبیین کرده اند، لذا روحانیون، طلاب و اساتید حوزه اجازه ندهند شیاطین درمیان مردم و جامعه رخنه نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، بر ارتباط  بیشتر روحانیون شاغل با حوزه های علمیه تاکید کرد و عنوان داشت: شما روحانیون تلاش نمایید که ارتباط خود را با مدارس علمیه حفظ نموده و تجربیات خود را در اختیار مدیران و اساتید حوزه قرار دهید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha