جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علیرضا عبادی

حوزه / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز وحدت نیاز روز بوده و باید علمای اسلام با حفظ هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان بایستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا عبادی در دیدار با علمای اهل سنت با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهدای اسلام رجایی و باهنر اظهارداشت : آنچه به عنوان مذهب بیان می کنیم در ذات خودش موجودیت ندارد بلکه در نهایت  به معنای راهبرد است.

نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی با بیان اینکه کارشناسی در هر علم و موضوعی یک اصل است خاطر نشان کرد : راهی که از طریق تحقیقات به وجود آید،عاقلانه است و منحصر به دین نیست و باید در هر موضوعی  که کارشناسی می شود با استفاده از قوه ی عقلانی و علت و برهان این مسائل را بپذیریم.

وی با بیان اینکه فرصت دادن به جهال یک نگرانی است افزود : امروزه کار دست عده ای جهال که تفکراتشان اسلامی نیست افتاده است که تنها برنامه های استعماری کفار را پیاده و مسلمانان را به جان هم می اندازند.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد : امروز دیگر پرده ها کنار رفته و با پیشرفت ارتباطات ازدهکده بودن به یک خانه تبدیل شده است و ما علنا می بینیم آمریکا واسرائیل هر چه انشاء می کنند این جاهلان به اجرا در می آورند.

استاد حوزه تصریح کرد: در چنین شرایطی  دشمنان هر جا حریم اسلام را شکستند علما باید به طور جد مخالفت کنند و نباید سکوت کرد زیرا کار به دست جاهلان می افتد؛ البته علمای اسلام در این باره هوشیار هستند و هنگامی که  کافران خود را مجاهدین اسلام نامگذاری کردند، علما با هوشیاری با این موضوع برخورد کرده و آنها را  منافق اعلامشان کردند.

وی ابرازکرد : امروز دشمنان اسلام در کنار گمراه شدگان از دین  مسلمانان را می کشند و در این راه رحمی به شیعه و یا سنی ندارد .

این استاد حوزه  در پایان تاکید کرد: در چنین شرایطی وحدت نیاز روز بوده و باید علمای اسلام با حفظ هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان بایستند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha