شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌‌الاسلام اکبری

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: ما باید با تعهد رسانه ای و روحیه انقلابی، در مسیر خنثی سازی توطئه های دشمن حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین اکبری، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در نشست اعضای شورای بسیج رسانه استان قم با اشاره به این که قم خاستگاه انقلاب و کانون محوری نظام اسلامی است، اظهار داشت: شهر مقدس قم به جهت وجود بارگاه کریمه اهل بیت(ع) و حوزه علمیه و علما و مراجع ، نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و نشر معارف اهل بیت(ع) دارد و باید کوشید که روز به روز این جایگاه تقویت شود.

وی با تاکید بر این که امروز ما در یک پیچ مهم تاریخی قرار داریم ، افزود: طبعاً در این میان همه مردم انقلابی به ویژه اصحاب رسانه و دغدغه مندان این عرصه ، نقش مهم خود را باید ایفا کنند و آن هم این است که با روحیه انقلابی و تعهد رسانه ای به خنثی کردن توطئه های شوم دشمن بپردازند.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری با بیان این که دشمن هجمه رسانه ای، فکری و تبلیغاتی گسترده ای علیه انقلاب و نظام اسلامی صورت می دهد، گفت: ما اگر با روحیه انقلابی و توکل بر خدای متعال وارد عمل شده و تکلیف خود را انجام دهیم قطعاً یاری و نصرت الهی شامل حال ما می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به این که وجود مشکلات و سختی ها نباید ما را از رسیدن به اهداف خود نااُمید سازد، بیان داشت: آنچه وظیفه ماست این که هوشیارانه و هوشمندانه اوضاع کشور ، منطقه و جهان را رصد کرده و با دشمن شناسی و تبعیت از اوامر ولی فقیه، بکوشیم که از دژ و سنگر انقلاب به خوبی دفاع و حراست کنیم.

وی افزود: در این خصوص برخورداری از مولفه هایی چون علم و آگاهی و معرفت، باور خدایی ، توسل بر ائمه اطهار(ع)، ولایت مداری و انقلابی گری از جمله رموز موفقیت در جنگ نرم است که در این میان بسیج رسانه نقش بسیار مهم و کلیدی برعهده دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha