پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علاء الدین بروجردی

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه باید مردم را نسبت به انقلاب امیدوار نگاه داشت، گفت: مردم بصیر ایران اسلامی می توانند اهداف بسیار مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۷ اسفند را با همت خود محقق کنند.

دکتر علاءالدین بروجردی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره مهم ترین وظیفه مردم و مسئولان در دو میدان راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند، گفت: مردم ما وظیفه خود را خوب می دانند و آموزگار واقعی مسئولان هستند.

وی تصریح کرد: اگر خطایی در طول 37 سال گذشته صورت گرفته از طرف کسانی بوده که مسئولیت داشته اند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیه «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ أَطِيعُواْ اللّهَ وَأَطِيعُواْ الرَّسُولَ وَأُوْلِي الأَمْرِ مِنكُمْ»، گفت: همه ما موظف هستیم به این دستور قرآنی و اسلامی عمل کرده و ضمن بیعت با آرمان های امام خمینی(ره)، جایگاه والای ولایت و خون پاک شهیدان در صراط مستقیم تبعیت از رهبری حرکت کنیم.

بروجردی با تاکید بر اینکه حرکت در صراط مستقیم تبعیت از ولایت همه مشکلات را حل خواهد کرد، ابراز داشت: هرکسی بخواهد از این جاده راستین و صراط مستقیم خارج شود، دچار مشکل می شود.

وی با بیان اینکه باید مردم را نسبت به انقلاب امیدوار نگاه داشت، گفت: باید وقایعی را که مردم از آنها مطلع نیستند، شفاف سازی کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: توطئه های دشمنان و شیطنت های داخلی را باید برای مردم تبیین کرد.

رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: ان شاءالله مردم بصیر ایران اسلامی می توانند اهداف بسیار مهم راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند را با همت خود محقق کنند.

انتهای پیام/313/33   

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha