شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ابراهیم زاده شورای هماهنگی خراسان جنوبی

حوزه/ دولتمردان آمریکا بارها اعلام کرده اند که گزینه نظامی روی میز است، اما هیچ گاه جرأت عمل به این شعار تو خالی را نخواهند داشت، چون توان حمله به کشور قدرتمند و مقتدر ایران اسلامی را ندارند.

حجت الاسلام ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با اشاره به 4 پیام حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: اولین پیام به رهبر معظم انقلاب بود. مردم با لبیک عملی به ولی فقیه، ثابت کردند که در کنار رهبری فرزانه قرار دارند و تابع فرمایشات ایشان هستند.

وی، دومین پیام را به مستکبران عالم ذکر کرد و افزود: مردم به دنیای استکبار فهماندند که عزت و عظمت ایران اسلامی را با هیچ چیز  معامله نمی کنند و به شعار " استقلال،  آزادی، جمهوری اسلامی" پایبند هستند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه سومین پیام این راهپیمایی مربوط به خود مردم است، تصریح کرد: حضور مردم در کنار هم  با هر سلیقه و گرایشی، نشان داد که وحدت رمز موفقیت است و همه ما باید در صحنه باشیم تا حماسه آفرینی ها همچنان ادامه یابد.

حجت الاسلام ابراهیم زاده، آخرین پیام راهپیمایی 22 بهمن را به مذاکراه کنندگان گروه 1+5 دانست و افزود: مردم نسبت به زیاده خواهی، زورگویی غربی ها به ویژه آمریکایی ها حساس هستند و انرژی صلح آمیز هسته ای را نماد پیشرفت علمی و استقلال کشور می دانند و حتی یک قدم از این حق مسلم کوتاه نخواهند آمد. 

وی تصریح کرد: مردم با نگاه تیزبینانه مذاکرات هسته ای را دنبال می کنند و تیم مذاکره کننده بدانند که نماینده دولت و ملت با عظمت ایران اسلامی هستند و باید با اقتدار و پشتوانه محکم مردمی در مذاکرات حاضر شوند، چون ضعف و کوتاهی قابل بخشش نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: تیم ایرانی در موضع قدرت است و باید در این زمان که آمریکا در موقعیت ضعف قرار دارد به گونه ای برخورد کنند که حقوق ملت بصورت کامل حفظ شود.

حجت الاسلام ابراهیم زاده با بیان اینکه مذاکره آمریکاییها با ایران ناشی از ضعف آنان است، گفت: دولتمردان آمریکا بار ها اعلام کرده اند که گزینه نظامی روی میز است، اما هیچ گاه جرأت عمل به این شعار تو خالی را نخواهند داشت، چون توان حمله به کشور قدرتمند و مقتدر ایران اسلامی را ندارند.

وی با اشاره به دروغگویی غربی ها در مذاکرات، خاطرنشان کرد: آنها می خواهند نشان دهند که ایران اهل مذاکره نیست و با تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه، به ملت بزرگ ایران  فشار آورده و ملت را از دولت جدا کنند.

حجت الاسلام ابراهیم زاده با تاکید بر پشتوانه بزرگ میلیونی و مردمی تیم مذاکره کننده ایران،  ابراز داشت: مردم بصیر و فهیم ایران بار دیگر با حضور همه جانبه در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که هیچ گاه در مقابل استکبار سر تسلیم فرود نمی آورند، براین اساس مسئولین باید با این پشتوانه عظیم، با قدرت به مذاکره با غربی ها بپردازند.

وی همچنین به وضعیت فرهنگی جامعه نیز اشاره کرد و گفت: فرهنگ، زیربنای مباحث امنیتی، سیاسی،  اقتصادی و ... است و اگر به آن پرداخته نشود، جامعه با مشکلات عدیده ای روبرو خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در پایان تاکید کرد: مسئولین باید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب  عمل کنند و بدانند که مردم آن ها را زیر نگاه تیزبینانه خود دارند.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha